Wincent....

Jag hade tänkt att detta inlägg skulle bli mitt första fototriss, temat är "Varsågod och sitt" , men vädret har inte blivit som jag vill... Skulle vilja ha en fin solnedgång som bakgrund med en massa höstfärger runt en enslig bänk. Vi får se om jag har vädergudarna med mig snart.

Min sambo har köpt en riktigt bra kamera som jag gör mitt bästa för att försöka förstå mig på. En Nikon D90... Förut har jag förlitat mig på förinställda program på kameran, men för att få ut det mesta ur kameran så ska man nog använda manuella inställningar. SÅ, det är det jag försöker förstå mig på! :)

Jag slänger in lite bilder på vår katt Wincent, som är väldigt tacksam att fotografera! Han följer troget med på våra promenader med Akita, och så är han såååå fotogenisk!! Dessa bilder är alltså tagna med en D90 på manuellt läge... Övning ger färdighet!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0