Snart sommar!

Helt galet vad tiden springer iväg, redan den 24 Maj... Jag får bara skäll här hemma om hur kass jag är på att uppdatera bloggen så detta inlägg kanske blir lite krystat, men det får ni leva med... :)

När jag läser andras bloggar så blir jag lite avis! Alla verkar ha ett så spännande liv. Ni är så förbaskat kreativa allesammans!! Jag vet inte hur ni orkar få till vardagen med barn, jobb, pyssel, mat, bakning och sen lyckas få till snygga bilder som ni sen publicerar i en söt liten blogg! Kan man få annat än prestationsångest???

Jag pluggar på här hemma iaf... Har haft en del roliga dagar i skolan där jag fått lära mig en del praktiska moment. Har lärt mig ta blodprov, ge injektioner, första hjälpen, HLR mm mm. Riktigt spännande och givande, så nu kan ni känna er trygga i min närvaro! ;)


Min yngsta skruttunge har nu tjatat på att få ta sig hem själv från skolan ett bra tag... Idag gav jag med mig, hon ska få ta sig hem själv! Gissa om jag kommer glo på klockan och bita på naglarna när klockan slagit 13:30. Skönt att vi har en relativt otrafikerad väg hem. Nä, om man ska ta och öppna skolböckerna och göra något väsentligt istället..... Slänger upp lite bilder från den månad som gått så länge! :)



Vår nya fina uteplats börjar ta form...


Invigning av uteplatsen,, födelsedagsfest & inflyttningsfest för Micke


Kattbo.. Kalkbergets egna smultronställe.


Doppar fötter i sandbäcken!


Seeee yá!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0