Bilprovningen....

Good morning!!

Ska vi sätta ett kryss i taket!? Bloggning 2 dagar i rad... Kanske har man hittat en liten bloggnista igen? Lovar ingenting så har jag ingenting sagt. :) 

Igår fick jag tummen ur rö*** och började att grejja med en del... Gräset blev klippt, det hanns inte med i lördags när det var vackert väder. Söndagen erbjöd bara regn så det blev perfekt igår, dock hade regnet och det varma vädret sett till så att gräset var skyhögt! Gick knappt att ta sig fram med gräsklipparen, skulle behövt slå me lie. Nåja, det blev ett arbetspass iaf. Klöv en hel del ved med, så nu är det inte mycket kvar av den högen. Innanfönstren i köket blev urplockade och så rensade jag bland mina papper och tidningar.... Vad man sparar på sig mycket onödigt!! Tusentals gamla trädgrdstidningar, när skulle jag läsa dem igen då?? Nä, bort med eländet!

Ska ta mig in till stan idag och göra en efterkontroll av min bil... Styrleden var glapp sist. Bilar, vilken kostnad det är! Helt sjukt galet... Passar på att ta med matlådan som Kärleken glömde, han ska förövrigt besikta sin racebuss idag. Håller tummarna för att det ska gå bra. Med lite tur kanske man får se han på banan på Lördag, eller tur vet ja inte... Kommer väl bara ha ont i magen och vara orolig! Men, jag har förstått att han brinner för detta så jag får väl försöka vara den där förstående och stöttande "frun". :)

Nä, ta och göra lite nytta av denna dag med då.


Lilla Dino,, kröp under mitt täcke imorse! :)


Härligt med blomster igen...


Lillskrotan gejade hemfärden igår, på rekordtiden 15 minuter!!! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller tummarna den klarar bes. :)



N ser ju superglad ut på kortet ;) Kul hon fixade hemfärden själv!! Underlättar i framtiden :)



Miss u darling!!

2010-05-25 @ 10:09:35
Postat av: m at ild da

härliga bilder :) haft en bra dag?

2010-08-03 @ 17:00:52
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0