Skolvecka!!

Tjohoo va rolig denna vecka har varit! Fullbokad men skitrolig!! I måndags var det start för omvårdnadsprogrammet!! Som jag har längtat. Veckan har varit heldagar i skolan, vilket har strulat till det lite för mig här hemma, men inget som inte gått att lösa.  Blev lite sparkåkande bara! Sen har jag guldföräldrar som ställer upp och tar barnen och Akita när jag inte hinner med! Tack!! Jag älskar verkligen er!!

Denna vecka har vi klarat av Arbetssätt och lärande. En 50 poängskurs på en vecka, CSN räknar att 20p/vecka är en heltid, så det är fullt ös som gäller!!! Riktigt trevliga kurskamrater har jag med, så allt är bara prima liv just nu. Ingenting kan stoppa mig... Längtar tills nästa helg dock! SJUKT mycket! Längtar till våren kommer oxå, lite trött på kylan. Vill ut och gå bland liljekonvaljer och sätta mig nere vid tjärnen och bara njuta av solens varma strålar och den underbara atmosfären...   *drömmer mig bort*


Måste bli bättre på att fotografera! Har ju varit riktigt kass med den biten... Men, med kylan som varit har man inte direkt haft någon lust med någonting. Kanske ska man köpa sig lite likör till nästa helg!? Blev lite sugen på ett nyp!!!!!! ;)

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad söta ni e!! ;) ;) ;)



Se till o komma o hälsa på i sommar!!!

Miss u my love!!!! :D

2010-01-18 @ 20:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0