regnigt värre...

Kallt och eländigt idag. Det har regnat hela dagen pluss att det blåser, riktigt höstrusk. Barnen är förkylda men är i skolan, än så länge ingen feber. Ingen skräll direkt att förkylningen kommer när skolan börjar efter en hel sommar av ledighet. :) Känner själv av min hals nu, huvudet värker och min axel verkar inte vilja ge med sig. 2 veckor har jag haft ont nu och det tar på humöret och energin. Om 1½ vecka ska jag till kiropraktorn iaf, får se om det går att fixa till.

Imorgon ska nya räcern hämtas från Stockholm!! Håller tummarna att allt går som planerat nu! Om det gör det, så blir det Marie Memorial i helgen med nya bilen...

Igår fick vi våra förlovningsringar, så nu känns det på riktigt att vi är förlovade! :) Riktigt fina var dom...



Nä, nu ska här tändas en brasa, sen ska det handlas och hämtas barn... ha en bra dag ni med! ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Helt underbart fina ringar

2010-08-24 @ 14:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0