Brrr....

Burr va det var kyligt här när jag kom hem idag! Har nu tänt en liten brasa i kaminen och lyssnar när det sprakar... Först vill jag tacka dig Petra för en mysig och trevlig stund på Kupolen!! Å Tack Pontus för att jag fick testa och köra Värsting Audin!!! :))) Fick även låna lite skor av Petra till Akita så hennes tass ska få läka helt! Fungerar kanon bra än så länge. 

Efter kupolen åkte jag och Nathalie till syster och Pär i Blge där det bjöds på Grillade rävbän och strips med B-sås! Efterrätt hade syster lyckats greja med,, mäktigt som attans!! :)) Blev oxå dopp i baljan!! Var riktigt mysigt att ligga där i det varma vattnet på kvällskvisten. Vi spelade lite spel och drack lite gott... Eller det gjorde jag iaf! :P
Till slut somnade både syster och Pär i soffan medan jag var pigg å vaken, men det var trevligt iaf. Idag blev det att åka buss hem, då jag fick skjuts av Petra in. Det var väääldigt länge sen jag åkte buss kan jag säga, men det gick bra, trots byte i Falun. 

Handlade "bara" 2 nya skuggor från Makeup Store när jag var på kupolen!! :)) Har helt och hållet förälskat mig... Denna gång blev det plommonfärgat!!

Diva

 


Sibiria.



Skitsnygga färger tycker jag iaf! :)) Roligt att leka med smink...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0