Borlänge borlänge borlänge....

YES! Idag drar jag till Borlänge! Först ska jag gå på Kupolen med PETRA!! Weeeiiii!!! Var hur länge sen som hellst som jag träffade henne nu! Ska bli jätte roligt. Ska passa på att gå på Lagerhaus!! Efter det så ska jag åka till min syster och Pär och mysa lite... Pär skulle visst fixa mat! Sen blev det kanske lite dopp i baljan! TJOHOOO!!

Jag som hade en så astråkig kväll igår, ska ha det helt underbart idag istället! Hoppas ni alla andra goa underbara läsare får en lika bra lördag som jag!!  KRAMAR OM!!


Se,, jag kan göra fula miner jag med!!! =)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kram!!!



Du blir fin på kort ju!! ALLTID :)



Jag trivs bra här uppe i norr, även då vissa har problem med att släppa taget... ;)



Miss you!!!

2009-09-28 @ 09:52:37
Postat av: Anna

Du är för snäll du!! :)

2009-10-01 @ 13:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0