Världens bästa löpsele :)

Har nu varit ute på en liten löptur med Akita,, har äntligen hämtat hem min löpsele så jag kan springa obehindrat. Ingen hund att hålla i koppel, utan det sköter min bästaste sele runt midjan... Elastiskt så det känns inte så mycket om hon får ett tokryck. Gick lätt att springa, men eftersom det var lite varmt och Akita fortfarande har en hel del vinterpäls kvar så tog vi det lugnt... Sprang till Sjön Smälingen där hon fick sig en slurk vatten, sen sprang vi upp i skogen och till Ljustjärnen,, underbar liten tjärn i skogen här där vi fiskar kräftor till sensommaren :)) Sen hem igen... Då vi fick lite grillat av mor.

Nu ska det hoppas in i duschen... Härligt underbart! Sen ska jag ta lite avokado med räkröra igen tror jag =P SMASKENS!

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Petra

Jepp sån har vi oxå. Alldeles ypperligt att sätta fast taxen i den och har Bamses koppel i handen när jag går med dem båda. Är ju för övrigt skönt att ha lite fria händer annars oxå även om det bara är en hund. Brukar ha det där när jag går stavgång :-)

2009-05-02 @ 19:18:53
URL: http://pel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0