Vakna Anna!!

I morse vid 8 vaknade jag av att älsklingen Lukas stog och skakade på min arm! Anna vakna!! Jag vill att du ska gå upp nu!! Jag är hungrig!  Det är väl härligt att vakna av att ngn rycker i en. :))  Jo visst va han jätte hungrig med... nästan en halv limpskiva med enbart smör fick han i sig, sen var han mätt. Väldigt stor i maten den grabben...

Trodde det skulle vara vackert väder idag, men den blå himlen försvann snabbt och nu blåser det kallt. Typiskt... Jag vil göra någonting, det kryper i kroppen!! Vill hitta på något...  Kanske ska man ut och leta på barnen! :D  Just en snygg barnvakt man är! Hahaha. Inte nog med att man är en störd poet, man e usel som barnvakt med. Finns det NÅGOT man är bra på?? Nä, ingen fara på torpet. Jag bor på landet, ingen trafik och inga farliga björnar här så det är ingen fara med barnen. Såg dem hos mamma och pappa, de fick visst åka fyrhjuling.. Stackars barn :))

Om man ska ta och slänga in en tvätt och hänga ut den sen så att det luktar mumma om kläderna sen. Bara det inte börjar regna!! Vi chansar!!!  



Mina fina prinsessor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0