Ananas & Kokossorbet!! *mums*

Fick en knackning på min dörr för en timme sen,, det var min lillasyster som vill kika förbi en sväng! :) Trevligt tycker jag. Vi tog en promenad genom byn och upp på "centrum"  och hem genom gamla eljusspåret, tog väl en 45 minuter. Skönt att få röra på fläsket lite. Det känns som att jag är helt blåslagen på kroppen efter gårdagens massage dock... 

Just nu sitter jag bara och rullar tummarna och undrar vad jag ska hitta på... Behöver städa, skulle vilja måla lite tavlor, skulle vilja slipa bord och köpa färg till det. Men, det blir inget gjort.

Längtar efter kartongen från PartyLite med!! Borde komma vilken dag som helst nu... Har beställt lite ljus och bodybutter med scrub. Vill testa hudprodukten och se om den är bra, har så hemskt torr hud och ingen kräm eller lotion jag testat har varit bra... Så jag håller tummarna :)) För övrigt så ska det komma ytterligare nya dofter den 1 juni!! Men surt att inte ens jag som konsult kan beställa de doftljusen innan det, inte ens doftprover!! Om man har en visning då den 1 juni och kunderna vill provdofta så gåt ju inte det.. Lite dåligt tycker jag allt. Men jag är övertygad om att de är As goa dofter ;)



Ananas & Kokos sorbet!! =)  mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0