Till Linda....

En tjej överraskade mig igår, ngn som jag inte känner allt för mycket. (träffades som hårmodeller, sen håller vi kontakt via facebook & bloggen) Jag blev så glad!! Hon tillägnade en bild till BARA mig i hennes blogg!! Är hon för go eller?!  TACK LINDA!!! Tycker du är AS COOL!!! Hon är en tjej som jag vill vara!! Ursäktar inte att hon e kvinna och gör det hon vill!! DESSUTOM kör hon Cross!! Japp, jag SKA ta tag i den delen! Har bara kört några ensataka gånger, men det är bara såå roligt!! För att inte tala om va snygga crosskläder det finns för tjejer!!! ;)

Here´s for YOU Linda!!!
http://www.wildbyheart.blogspot.com/




     



Follow Mitt liv som... mig själv!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men TACK tjejen! Blir ju alldeles rörd! Waah, du e för gullig du! Tänk va lite hårmodellande kan göra för tillvaron? Tänk att ALLT för med sig något gott! Super!



Men som tack för ALLA FINA ORD så ställer ja gärna upp i delen som rör cross! ja hjälper dej MER än gärna! Tycker vi ska ha de som projekt i sommar! Lära Anna åka hoj! sen behöver även ja lära mej mer så vi kan lära oss tillsammans!



Ses kanske ikväll! Många kramar! Linda

2009-05-09 @ 18:40:45
URL: http://wildbyheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0