STOOOOPP!!!!

Hjälp, stanna tiden,,,  jag hinner inte med mig själv! Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv!!! Vill helst bara gå upp i rök! Tiden SPRINGER verkligen!  Snart sommarlov för barnen med..... Ska jag plugga till hösten?? VAD ska jag plugga till?? Starta eget?? Jag får rent ut sagt panik!!! Bilen måste lagas igen och det kommer gå ett par tusen där igen. Har redan lånat 4000 för att laga den förra vändan..... Men bil måste jag verkligen ha!!! Mindre än en månad kvar tills man fyller år,, ser inte fram mot de heller!!

Gaaaah!! Nä, det är dax att växa upp och sluta leka struts eller vad det nu är jag gör.... Finns ingen annan än jag som kan ändra på mitt liv. Kanske ska man göra som Lotta,,, plugga till Sjuksköterska!! Verkar ju vara bristvara på dem,, till skillnad på alla ekonomer som utbildar sig. Åh så svårt! VARFÖR pluggade man inte när man var yngre och hade chansen!! Då hade jag för bövelen kunnat vara veterinär nu!! Massage imorgon bitti... Ajajajajaj....

Oj vilket klagoinlägg detta bidde!!! =D  F´låt!!!





Jag???  =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0