SOL!!!

Älskar man inte bara denna sol??!!! 20 grader i skuggan här idag! UNDERBART!!! Springa runt i bikini och bara ha det gött... Men en liten tagg finns i hjärtat och den är jävulsk svår att få bort,, vet inte hur det ska gå till. En skada för livet tror jag, som jag får lära mig leva med... Kan man öht lita på folk??? Känns som man blir lurad och baktalad av var och varannan.....  Jobbigt!!!!

Nä nu ska jag ut i Solen och vänta på att söta Anki ska komma förbi med sin hoj... om hon nu får igång den =)))
Kramar om mina kära!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Japp, jo då jag fick ju faktiskt igång hojen till slut :) och ett besök ute hos dig blev det, och fler hoppas jag att det blir i framtiden... kram

2009-05-04 @ 02:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0