Smörgåstårta & Vedträn...

Nu ska jag bege mig av hem till papps och mamms för att städa lite hade jag tänkt =) Pappa fyller hela 55 år i morgon och som den goda dotter jag är ;) så ska jag städa ordning lite där hemma. Ska även göra en, förhoppningsvis, supergod smörgåstårta tills dess... Börjar idag så den får bli ordentligt saftig och smakrik!!

Ska bara hälla i mig några koppar kaffe till så ska det här nog lösa sig!! Ska hämta barn om två timmar med... Halv studiedag idag. Tiden går snabbt nu, loven avlöser varandra och de går knappt hela skolveckor alls nu. Skönt för dem!!

Usch, ser ut genom köksfönstret och ser att käre far dumpat lite ved.. Betyder att jag måste ut och stapla lite vedträn för kommande vinter. *suck* Ibland gillar man inte att bo på landet.. Lösnaglar = Näee, funkar i HÖGST två dagar om man har tur =/   Alla dessa glamourösa snygga skor och kläder alla lägger ut bilder på... Hahahaha,, Totalt obrukbart här!! ;)
Här är det Gummistövlar och blåställ som gäller..... 

Men ibland lyckas jag drömma mig bort och klämma mig i lite snyggare kläder, kanske till och med höga klackar och uppsminkad!! =)) Inte ofta det sker, men det har hänt! ;)

Ha en bra dag!  PUSS!



Jag å älskade lilla syster i Ystads mingel värld ;)

Kommentarer
Postat av: Intenso

grattis till din pappa

2009-05-13 @ 09:49:01
URL: http://intenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0