SEGER!!!

WiHOO!!  Segern är vår, segern är vår!! Vi har VUNNIT, Segern är vår!!!  Fy sjutton va skoj det var att vara ´med på planen igår!! STRÅLANDE solsken och ett taggat lag! Kunde inte bli annat än seger!! Nu blev det "bara" 2-1, men vi hade många möjligheter att få in fler... Imorgon blir det match igen!!  Känner av benhinnor och lite rygg idag, men det ska inte vara något hinder. Däremot hade jag domningar i foten, eller ja,, som om den somnat efter matchen, och även uppe vid höften.. Vet inte vad det var, men det gick iaf över efter ett tag, så det var nog inget allvarligt....

Var en fullspäckad dag igår och hade inte tid att blogga,, kan man tänka sig!!?? En arbetslös lat jäkel har inte tid att lata sig en halvtimme!!??!  HELT otroligt.... Stoppa pressarna! Var in till Komvux igår och har anmält mig till skola i höst... Får se om man kommer in och om man får csn, i så fall blir det plugg plugg plugg till hösten!! :D När jag ändå var på stan så köpte jag fotbollsskydd med... Sen var det stressa hem för att hinna handla mat och käka och ut med hundarna innan man skulle iväg igen.

SKOJ i morse när jag skulle köra barnen till skolan... PUNKA på bilhelv------- !! Har pyst under natten, för igår kväll var det inte så, eller så har ngn jä----- saboterat. :)) Men lika glad för det är jag,, inget ska få förstöra glädjen av segern igår!!

HA en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis, grattis, grattis!!!KUL!!!



Nu ska jag iväg o fixa lite sen iväg på jobb!! Ska bli skönt o få göra lite..



Kram på dig!!

2009-05-26 @ 10:43:06
Postat av: Linda Carlsson

Grattis! Akta så du inte stukar nå fötter!

2009-05-26 @ 22:14:18
URL: http://wildbyheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0