Så nära...

... Men så långt ifrån!! Åå va spännande det var att kika på när "mitt" gamla lag spelade sin första match idag på Scaniavallen i Falun!! Jag stog och hoppade och hejjade och klappade händerna som om det var rena rama landskampen!  Jag och någon ente mer... :)))  Jag hade sån lust att sno en tröja och hoppa ut på planen för att vara med... Nu vet jag inte hur mycket vi förlorade med, om det var 5-1 eller 6-1, men skit samma!! Vi var ju braaa!!!! Första matchen, ett mixlag mot ett gäng killar.. Helt klart godkänt.



Var meningen jag skulle få hem min gos Atlas imorgon, men det bidde ändrade planer... Men för hoppningsvis kommer han på onsdag!! Jag hoppas verkligen det. Håller tummarna!!! Ska även få låna lite Crossutrustning av Jimmy så jag kan köra lite utan att ruinera mig nu när underbara Linda har erbjudit att låna ut sin cross till mig!!!! FY SJUTTON VA ROLIGT!!!  Å en Suzuki ska jag få köra dessutom, min favvo!! :)))  Jag är så glad idag! ALLT tycks gå min väg nu... Nästa onsdag ska jag till studievägledaren och prata om studier, vad som krävs för att få slutbetyg osv. Skulle vara gött att ha det nu!!


Atlas


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken vacker hund. Vad är det för ras?

2009-05-22 @ 11:05:00
URL: http://mymica.blogg.se/Iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0