Punkan va en "spik"...

Jaha.. Så då har man med hjälp av pappa monterat av däcket från bilen och satt dit reservhjulet..... Var inga som helst problem med att hitta felet, satt en väl synlig "spik" alldeles i ytterkant av däcket!! Maximal otur, men sån e jag. Börjar fundera på om jag verkligen ska ha bil. Jag lyckas med det omöjliga med mina bilar. Till och med tappa fläktpropellern, ni vet den där stora längst fram som snurrar i en väldans fart. Hmm... Undrar varför bilen börjar koka då? :))

Min gamla och första bil, fårrden, gick antagligen toppen på. BMW:n jag hade läckte olja som ett såll!!!!  Min svarta andra fårrd var det elfel på. Den lyste som en julgran när jag blinkade med blinkersarna... Hmm.. Vad har jag mer haft?? Jo, en Van!! Dodge, som toppen gick på!! Den bytte jag själv med exet och lite rådgivare! DUKTIGT tycker jag! Visst ja, min volvo 440 pajjade växellådan på!!! Kom halvvägs till Skåne från Bjurs efter en jul. Bilen full med julklappar!! :))  Å nu denna... Ja, vad har jag inte råkat ut för med den??!  Den enda bil som inte krånglade var nog min opel. Men den såldes när vi skaffade hundarna, måste ju va kombi då!!! ;D

Nu ska jag ta en kopp kaffe och LATA mig ordentligt. Ryggen värker och benhinnorna känns en del... Blir till att smörja in sig rejält med voltaren gel imorgon innan match.

Kommentarer
Postat av: charlotte

Bilar är ett nödvöndigt ont, har inte haft så mycket tur med mina heller och min älsklings bil skrotades i onödan visade det säg, hade jag tagit av draget och besiktat om den så hade den gott ett år till iaf, men man tror ju på besiktnings folket lr hur? kram kram

2009-05-27 @ 09:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0