Oh what a day... :)

Japp, Anki fick igång hojen efter många om och men... Hit kom hon och när hon sen skulle testa starta så ville den icke! =P  Tur man har lite tekninska grannar runt omkring så vi ordnade till det snabbt och enkelt... Antagligen så var det bara glapp vid batteriet och räckte med att skruva åt en skruv,,, för sen startade den glatt igen. Hoppas att det var det enda så hon inte blir stående igen..... =/

Underbar dag med massa sol... Satt ute i bikini och snackade minnen, drinkar och killar med Anki som satt i sina svettiga kläder hon hade under mc dräkten!!  =)) Synd man inte hade en pool vi kunde slängt oss i. Vi blev sååå sugen på att grilla när vi satt där i solen, vindstilla och supervarmt. Måste nog ordna till en grillkväll här med lite bira och annat gotti gott snart.

Snart ska jag dra iväg till bror då hans söta fru Frida ville bli klippt av mästerfrisören JAG! :))  Hon var förövrigt en hejare på fotboll märkte jag igår, vi spelade fotboll igår kväll på vår åker här... Super kul!! Frida slängde sig och offrade sig som en galning... Gröööön hela hon!! =))  Värsta målet gjorde hon med, efter ett super uppspel av mig ;)

HA en trevlig kväll nu.. . Det ska jag försöka med iaf,, blir ensammen igen. =(

Kommentarer
Postat av: Anki

Var ju lite krångel med hojen den dagen... hoppas att det ska vara åtgärdat snart, så att det kan bli fler hojturer hem till dig :)

2009-05-04 @ 02:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0