nu blir jag karl....

Usch va jag är nervös!!!!! Tänk om jag inte alls kommer passa i kort hår!!!! Tänk om jag kommer se ut som en gubbe!! En gammal vissen gubbe som haltar fram. Jag får vara beredd att tillbringa sommaren i mössa,, ligga på stranden i bikini och mössa!! Det vore något va?! :D Eller så kommer de tro att gubben e transa om jag kör utan....  Undrar vad jag ska satsa på...  jag får återkomma med det! :)) Imorgon klockan tio smäller det iaf.


Hittade denna bild på Linda Bengtzing och det var väl något sånt jag hade tänkt mig, men jag antar mitt hår är trettio gånger tjockare än hennes så,, vi får göra det bästa av det!! 
Match imorgon igen för Tåpaj! LITA på att jag ska dit och hejja! Denna gång BLIR det seger, det bara är så!! ;)
Håller tummarna för att min Atlas kommer på dagen! Då är min dag och helg RÄDDAD!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0