Nu är jag lat igen!

Uuusch på mig... Sitta hemma med en kopp kaffe och blogga. På en röd dag dessutom!! Nu när jag sitter här så råkade jag titta mig på handleden och ser att jag är alldeles lila!!???!! Va sjutton har jag pysslat med som är lila???? och BARA på handleden... Nu blir jag oroad, tänker febrilt... Blodförgiftning??!! Nä, det ser ut som färg... Kan det vara håret kanske! Men varför bara på handleden, inget på kudden. Detta ska utredas ;)

Idag kommer älsklingen Lukas hit!! Ska bli så roligt.... Ska stanna tills imorgon. Bror och Frida skulle jobba och då ville Lukas vara med Faster och kusinerna. =))) SJÄLVKLART, jag är ju ändå bara en sån där lat bloggare som går hemma och drar fötterna efter mig....

Nä, nu ska jag göra allt sånt roligt man kan göra som arbetslös. Diska, tvätta, städa, handla, laga mat, sen barnvakt, hundvakt, gräset skulle behövas klippas klart, rabatten skulle behövas rensas klart... Pijuu, mycket nu. Nu är kaffe brejken slut,, återgå till reality.

SÅ nöjd med håret så här kommer en till bild!! =)))


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Verkligen fin frisyr!! Jag önskar jag kunde ha kort hår, för jag tycker det är så snyggt och ser så välvårdat ut, men jag klarar inte av det, trots att jag nästan alltid har uppsatt ändå. Jag känner mig så otroligt manhaftig och okvinnlig med kort hår, trots att jag, som sagt, tycker det är ursnyggt på andra! Kram och GRATTIS till en passande frisyr! ♥

2009-05-21 @ 14:39:57
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: aurum

Så fint! Du verkar vara en av dessa lyckliga som passar i kort hår =) Själv är jag definitivt inte en av dem. Har du lite rött i färgen också eller? Det syntes inte så bra på bilden men jag tyckte jag såg lite rött. =)

2009-05-21 @ 20:07:57
URL: http://aurum.blogg.se/mat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0