Mina Underbara!


Mina underbara!!
Mina fina!!
Ni är mitt allt...
Jag går genom eld och vatten för er!!
Finns inget jag inte skulle göra för er.
Förlåt för att ni inte kan få allt jag vill ge er, det ska bli bättre.
Jag älskar er oerhört, mina skruttar!!!
Det bästa jag åstadkommit, någonsin!!
Kramar från Mamma.




Mina underbara!!
Mina fina!!
Jag älskar er...
Ni hälsar glatt på mig när jag kommer hem.
Ni älskar mig även om jag skällt på er.
Ni dömmer ingen.
Ni har hjälpt mig genom så mycket!!
Jag är så tacksam att få ha er hos mig!
Kramar från Matte.

Kommentarer
Postat av: Åsa Sjögren

Men gud så stora dom är, hur gamla är dom nu ?

Va fin du är i håret.

2009-05-28 @ 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0