Hemma och nysprungen...

... Hemma efter en fullspäckad dag. Hunnit med Ludvika och hämtat Nathalie, sprang in på DollarStore och köpte massa målardukar där, så nu ska det bli skapande hade jag tänkt =D  STRESSA hem för att klä iordning för kalaset hos Lukas, ut med Akita och iväg igen. Kameran glömde jag naturligtvis i all stress. *suck*

Lukas blev iaf nöjd med sin Lastbil han fick! Han är ju frälst av filmen bilar med Blixten McQueen och har lite småbilar ur filmen som han bara älskar,, så faster Anna trodde att Ttruck/Lastbilen Mack skulle bli en bra present, och jag fick rätt =))
Roligt när barnen blir glada....  Såg en tjock mage på kalaset med! Den 12:e maj var datumet satt då den ska spricka =P Usch, man blir lite känslosam när man ser lyckliga familjer med tjocka magar, man känner sig väldigt ensam i sånna lägen. Hmm... Nåja, på lördag ska jag iaf ut med tjejligan och dansa loss... Njuta av singellivet kanske... =/

Har hunnit med att springa en sväng med Akita idag igen, blev en kortis nu med.... Känner efter hur ryggen känns mellan varven. På fredag ska jag iaf få komma in på röntgen, deeee känns bra.

Ställde mig på vågen igår och antingen så har jag tappat mina muskler, fett eller så är det resultatet av magsjukan i påskas...  Låg på 63,3 kg vilket är mindre än vad jag låg på innan jag började med Kickboxen. Då gick jag upp till 67 kg :)
Vill börja med kickbox igeeeeeeeen!!!!!!!





Ha de gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0