HEJJA BK TÅPAJ!!!!

Wihooo!! Ikväll dras Korpen i Fotboll igång!! Åååh va jag e sur på att min rygg ska krångla... Vill ju så gärna vara med, men efter att ha sparkat fotboll inomhus några gånger så blev tydligen min rygg sne på mig. Ganska så fräckt av den kan jag tycka. Hädanefter ska jag inte göra som den vill heller....

Ikväll klockan 18.00 blir det avspark mellan BK Tåpaj och Flickscouterna på Scaniavallen i Falun. Jag och mina barn ska åka dit och skrika oss hesa när vi hejjar fram BK till segern!!   - BK TÅPAJ!! BK TÅPAJ!! BK TÅPAJ!!!!!



Träning i Bjurs... Kusin Maria med bollen!!

Kommentarer
Postat av: Gina

Ja visst är det! :D Han är min lilla bäbis (; Kan bara inte låta bli han plus att han är världens keligaste (:

2009-05-18 @ 11:15:57
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Linda

Trist med din rygg. Testa spikmatta du skrev om tidigare. Hoppas "ditt lag" vinner nu!

Kram

2009-05-18 @ 12:02:38
URL: http://wildbyheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0