Fullspäckad solig kalasdag!

HÄRLIG dag!! Synd man måste sitta i bilen så mycket bara :)) Har precis fått hem Nathalie då hon varit på 2 x 7 års kalas. Snart ska vi till Borlänge och ha kalas för systers bonus son, senare på kvällen drar jag iväg till Linda på 25 ÅRS PARTEEEYYY!!!  STORA GRATTISKRAMAR TILL DIG!!!!! Funderar fram och tillbaka på vad jag ska ha för kläder på mig bara,,, men det löser sig säääkert! Jag är inte modemedveten för 5 öre så det är skitsamma vad jag drar på mig =P

Hoppas ni har en minst lika underbar helg som jag ska ha!!!

KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, ja.. Det låter som du får en härlig dag och kväll. Själv ska jag jobba, kväll idag och hela dagen imorgon... Synd nu när det är så fint väder.. Men , men, jag får tänka; PENGAR ist.



Kram på dig och ha en underbar dag och kväll!

2009-05-30 @ 13:23:31
Postat av: Anna

Sv: Mmm... Visst är det typiskt, när man väl får ett jobb så är de på de vackraste dagarna.

Du får lapa sol hela dagen idag istället. Själv packar jag för fullt. Mig, 2 barn och 2 hundar! pust Inge solande här inte :)



Lycka till på jobbet!! KRAMAR!!

2009-05-30 @ 13:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0