Kanske en Spikmatta?!!

Vad ska man hitta på idag?? Solen skiner som bara den, men herre jissanes vad de BLÅSER!! 13 grader varmt bara... Kanske ska man stapla klart den lilla ved som är kvar på gården. Man kanske ska ta och klippa gräset och rensa undan lite skit?! Ja, göra finns det ju när man bor på landet helt klart. Synd bara att min rygg är helt värdelös och gör ont bara man bockar sig ner...

På tal om rygg!! Gjorde ju röntgen på ländryggen förra fredagen, men har inte hört ett pip från läkaren!!! :( Antagligen så syntes inget på den så man är tillbax på ruta ett...

Funderar på att testa spikmatta. De jag pratat med säger att det ska vara så bra =)  Ska låna Svägerskans när hon fått hem sin så jag kan testa utan att slänga ner flera hundra för att sen märka att det inte var ngt för mig....

Frågan är vilken man ska ha.... Finns ju tusen olika varianter, men antar de ger samma effekt. :)

Shakti
Spikmatta



Kanske kan var något?! =)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Min killes faster har en spikmatta och hon säger att den är bra! =) Min kille går med i spikmattsköpartankar. Ha en bra dag!

2009-05-15 @ 11:11:48
URL: http://kallenberg.blogg.se/
Postat av: Petra

Morsan tänkte köpa en så då ska jag låna in mig lite tid på den tänkte jag ;-) Har bekanta som har och de höjer den till skyarna.

2009-05-15 @ 13:17:57
URL: http://www.hittadjur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0