Extern hårdisk i 28 års present kanske =D

Japp.. Har då setat och brännt ner lite bilder på cd-skivor. Som vanligt när jag vill göra något så ska det ske NU! Helst IGÅR! Allt jag hade hemma var vanliga tomma CD-skivor. Jag raderade en hel massa bilder från datorn,, men ÄNDÅ så gick det åt 7 fullpackade skivor. Hade en fundering på att skaffa en extern hårddisk så jag kan ha lapen ganska tom, vill formatera om den då den blivit ganska seg.  Men som sagt... IDAG!! Nu står jag här utan skivor och kommer iaf ingen vart! Har ju andra dokument och filmer med som ska brännas ner....    =(((

Åh, Kom ju på att jag knäppt bilder på min nya klänning och de sönder trashade jeansen... Men inga bra bilder dock. Orkade inte med att krångla när jag testade kläderna... Ni får klara er ändå!





Båda e från GinaTricot...
PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

WOW!! Me like! =)

2009-05-07 @ 11:05:12
Postat av: Charlotte

kläningen är ur fin, du blir dalarnas mittpunkt :)

2009-05-08 @ 20:41:58
Postat av: Anna

SV: Haha.. Dalarnas mittpunkt?! Du e la go!!

2009-05-08 @ 20:47:59
URL: http://annawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0