De tre A:na och prince Charming...

Anna, Akita & Atlas... Vilket team vi är :)) Vi har varit ute och sprungit ikväll... Blev ca tre kilometer, sen började det åska så det var bara att skynda sig hem och dra ur kontakt till tv och dator. Vilken draghjälp man har med två hundar. Blev knappt anfådd alls. Var hem med hundarna och drog ur kontakterna, sen drog jag ut lite själv med. Sprang till moster för att låna hennes fotbollsskor som jag ska ha på måndag är det tänkt...  Sen sprang jag förbi Kusinen med så jag knackade på där med :D  Nu är man nyduschad och hundarna har fått sin mat och är utslagna.

Barnen mina sover över hos kusin Lukas inatt, så jag är faktiskt helt själv. Förutom doggarna då...   Ganska mysigt. Man kanske ska blöta upp fotbollsskorna och trampa runt i dem så man inte får skavsår på måndag. Askalas lugn kväll. Synd man inte har några grannar man kan bjuda över :(  Sitter man vid datorn är man tydligen patetisk, så jag vet inte vad jag ska göra. Glo ut genom fönstret kanske..... Vänta på att prince Charming ska komma ridandes på sin vita häst kanske :D
Jaaaa... För visst borde han ha vägarna förbi mig??  Bäst jag tar på mig glasskorna och balklänningen,, eller är det fel prinsessa kanske??? Äh, skit samma. Tar på mig blåstället och stövlarna, duger lika bra de!!  ;)

Ha en trevlig lördags kväll, alla ni patetiska som sitter vid datorn och bloggar och läser bloggar  vill säga!! ;))  *skämt*


Prinsen...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt med en kväll för dig själv ju.. Fast hade varit kul om du haft nån o bjuda över.. ( skulle bott närmare...)



Jag e visst lika patetisk som du, häckar framför datorn såhär på lördagskvällen.. Men, men, vad ska man annars hitta på..:)

Drick ett glas vin och NJUT.... :)



Kram på dig!!

2009-05-23 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0