Cykelsadel...? Föredrar hästsadel!

Ja, andra dagen med cykeln för detta år och jag lär mig aldrig att jag måste ha en ny sadel!! Igår gick det bra, men idag när jag graciöst skulle svinga mig upp på sadeln så.. Aooouuch.... Känns som man har världens blåmärken på insidan vid sittbenen, ja, det är svårt att förklara, men ont gör det!! Jag har ju en sådan där smal variant på sadel á la racer, men... Eftersom jag mestadels använder cykeln när jag åker med barnen, så blir det knappast racer fart , så det är totalt onödigt! Kanske ska skaffa en sån där urgammal sadel som hela breda arslet får plats på!!! =))  Men, tur var så är det iaf på insidan av sittbenen det värker, så det går bra när jag sitter på stolar och i soffor osv. Näe, tacka vetja hästsadlar, myyycket skönare att sitta på!! 

Have a nice day!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vet precis hur det känns!!! Blir så när man inte cyklat på år och dar....



Kram

2009-05-05 @ 10:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0