Blääää...

Nu e jag hemma igen,, usch, är så trött... Grått regningt väder, blåser kallt... På dåligt humör!! Irriterar mig på allt idag. Varför har man sånna dagar?? Igår kände jag en olustig känsla över "bröstet" med, ville bara kräkas och hjärtat galloperade lite.. Bidde lite yr med. Vet inte vad det var, halsbränna?? Hjälpte med samarin, eller så gick det över ändå... Skumt det där :)

Akita hade tydligen varit dålig i magen hemma hos mamma =(( Hade inte ätit och bajjat löst, hon hade käkat en rejäl kattbajs hög där hemma. Nu äter hon dock, kanske bara var lite deprimerad att vi lämnade henne där. Saknade kanske matte,.. Brukar inte lämna henne så ofta nämligen, min lilla bäbis. Hoppas hon blir bättre...

Nu måste kaffeförrådet i min mage fyllas på igen!! Har sinat,, bara 1 ½ kopp idag!! SKAMLIGT!! ;)

      

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vet precis hur du känner dig..... Jobbigt..

Tänker på dig...

Vad drack du igår?? Om jag dricker redbull och vodka blir jag precis som du beskriver dan efter... Hmm...



Kram :)

2009-05-10 @ 15:51:26
Postat av: Anna

Svar: jag drack "bara" cider :)) Men efter klockan tolv så blev det bara vatten..... Duktigt av mig där! :D



Kraaaaam!

2009-05-10 @ 16:01:55
Postat av: susan

ÅH nallepuh <33

2009-05-11 @ 14:47:18
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0