Tradition eller inte??!

Lämpat av minstingen idag... Så nu är jag ensam med doggarna tills på torsdag!! Då kommer töserna hem till sin lilla mamma för att fira midsommar!!  :) Känns tomt! Det är allt bra tur man har hundarna som tar hand om en... Var in till AF idag och skulle förnya handlingsplanen, efter det gick jag och Nathalie på stan och köpte mig ett par nya skor. Fick det i present av kära syster!!!! Så nu blir jag skyhög på gatorna!! 177cm plus 10cm klack!! Ska knäppa kort på dem snart så ni får se.... 

Jag antar att det är fler än jag som planera för fulla muggar inför midsommar!  Här blir det traditionsenligt med dans kring stången och efter det grillning!! Självklart sill å nubbe med... Någon brännbollsturnering brukar det även bli! Vi blir ca 20 vid bordet,, och då är det bara pappa och farbrors familj. Vi har förökat oss lite ;) Blir för många om vi ska samlas hela släkten... 

Vad händer hos er!??! Är det fler som kör Midsommar traditionsenligt??!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Midsommar... Ja jag jobbar, James också.. Så vi firar inte alls.. Kanske äter något gott på midsommarafton inan James går till jobbet.. Jag jobbar både midsommar dagen och söndagen...

Jag hade GÄRNA druckit nubbe o sjungt lite....



Ja,ja, drick för mig med ;)

Kram

2009-06-16 @ 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0