Rehband...

Igår var jag in till stan och spenderade lite pengar!! USCH vad det sved på kontot!! :( Köpte två vita svävande hyllor som jag ska placera på väggen ovanför tvbänken och vit färg som jag ska måla vardagsrumsbordet med! Nu ska det bli snyggt!! :))

Eftersom jag haft problem sista tiden med att sträcka min lårmuskel så beslöt mig för att skaffa ett rehband!! För er som inte vet vad det är ska jag inte förklara, för jag vet inte själv vad det är!!! ;D Nä, jag ska försöka förklara,, det är ett blått skydd som finns för alla möjliga kroppsdelar, lår i mitt fall! Den ska öka genomblödningen och ge lätt kompression i muskeln och hjälpa till att förebygga skador och hjälp vid läkning av skador :)) Så jag håller tummarna att detta ska fungerera på mig!!  Vill ni veta mer om Rehband? Tryck HÄR!!!




Igår var jag och barnen och hälsade på mammi på lasarettet, där mötte vi syster och efter ett tag kom bror med sin familj. 3 barn och 3 barnbarn var på plats hos liten ynklig drogad mamma... :)  Hon hade faktiskt fått göra en MagnetRöntgen igår och ska få svar på den idag,, man hoppas de ska se något på den nu, eller inte. Ni förstår vad jag menar, man vill ju givetvis inte att mamma ska vara sjuk men man vill att de ska hitta felet så man vet vad man ska göra åt det!!!  För övrigt så har hon imorgon varit rökfri EN HEL MÅNAD!!!!!  Min mamma e en fighter!! =D

Nä, nu ska här slipas lite bord!! Have a good day!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hoppas nu bara att Rehband funkar för dig....annars lär man väl få höra det en stund =)

2009-06-10 @ 15:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0