Bara för jag har tråkigt...

... Kikade in hos Linda och hittade en lista! Så här kör vi på!! =P

Tjejlistan
1. Har du ett par blåa string?      Nope!
2. Vem var det senaste du pussade?      Min dotter Nathalie :)
3. Vad har du för bh-storlek ?        65 G
4. Trivs du med det?     Njee,  svårt att hitta storlek i bra prisklass :(
5. Har du lagt till något nummer på din mobil idag?     Nej
6. Gillar du någon nu?       Ja
7. Vad gjorde du inatt?      Sov som en stock!!
8. Och i förrigår?      Sov
9. Vad gör du innan du somnar?       Kelar med två hundar!!
10. Kan du prata med din mamma om allt?             Nej
11. Hade du berättat för din päron om du var gravid?          Svårt att dölja när jag har två!!
12. Har du varit gravid?           Som sagt, har TVÅ som jag klämt ut själv!! :D 
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig?         Nu har jag ju ingen...
14. Choklad eller glass?          Choklad
15. Push-up eller T-shirtbh?                 Hitta en Push Up i min storlek så blir jag glad!! =D
16. String eller hotpants?        Hotpants
17. Stövlar eller sneakers?          Stövlar
18. Kjol/klänning eller jeans?          Jeans

Åtta fakta
1. Hemstad/ort:    Bjurs 
2. Hårfärg:   Brun
3. Längd:    177
4. Frisyr:     Kort!! 
5. Ögonfärg:      Mörk blå
6. Sko Storlek:    37
7. Humör:         Glad med temperament!
8. Vänster eller högerhänt:     Höger

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär?      OOooja 
2. Tror du på kärlek?       Börjar tvivla
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? ¨  Oj, många saker!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?           Aj,,, ja
5. Har du någongång krossat någon annans hjärta?      Vet inte...   
7. Har du någonsin älskat någon utan att tala om det för honom?      Inte älskat, men gillat kanske. Älska är för stort.
8. Är du rädd för starta ett förhållande med någon?      Ja, numer.
9. Har du någongång haft en hemlig beundrare?     Inte vad ja vet.

Tio saker :
Det där eller det här
1. Kärlek eller pengar?     Kärlek så klart!
2. Vin eller öl?    Vin..
3. Dag eller natt?  Dag
4. One night stand eller förhållande?   Förhållande
5. Tv eller internet?   Nätet
6. Pepsi eller cola?   Cola om jag måste välja.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll?    Hemmakväll
8. Färgfoto eller svartvit?      Färgfoto
9. Telefonkontakt eller ''Face To Face''?      Face To Face
10. Bilddagboken eller myspace?    Blää,,
Tio ''Har Du Någonsin''
1. Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut?     Jag var en snäll flicka ;)
2. Har du någonsin velat göra något olagligt?      Har jag säkert...
3. Har du någonsin gjort något du verkligen ångrat?     Haha.. Jadå
4. Har du hoppat bungy jump?     Ja
5. Har du någonsin varit med om en olycka?    Ja
6. Har du någonsin ätit en hel tårta?    Nej
7. Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?    Näee... Bara liiite :)
8. Har du någonsin gått på bio ensam?     Nä
9. Har du någonsin gillat någon utan att det vart ömsesidigt?     Yes
10. Har du någonsin tyckt att världen suger?     Oja

Tio känslor
1. Saknar du någon just nu?    Jaaa,, många!! 
2. Är du glad?    Ja
3. Är du fundersam?   Ja, alltid
4. Är du uttråkad?    Ja
5. Är du tysk?      Nope
6. Är du italienare?     Nope
7. Är du fransk?     Nope
8. Är dina päron gifta?     Japp!
9. Gillar du någon just nu?      Yes
10. Älskar du någon just nu?   Mmmm... Klart jag gör!! :))

Om dig :
1. Hur mycket är klockan just nu?     21,06 
2. Namn:     Karin ANNA Maria
3. Vart bor du?     Hus på landet
4. Hur många barn vill du ha?     Räcker med de jag har
5. Vill du gifta dig?     Been there
6. Rullar du spagettin eller skär du den?      Skyfflar in skiten bara :)
7. Har du ätit sushi?      NJaa,, smakat 
8. Favoritglass?      Ben&Jerry´s Halfbaked
9. Hur många olika sorters flingor har du i skåpet?   Noll

Fyra grejer
1. Har du någonsin blivit jagad av snuten?     Nä,, inte jagad,, bara stoppad med blålysen...
2. Har du en hund?    Japp   1½ :D
3. Sover du helst själv eller med någon?     Sover aldrig själv,, alltid någon brevid mig som väcker mig med slick i örat!! :)
4. Tror du på spöken?     Japp,, bor med dem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0