Vill till Lagerhaus!!!

Måste se till att ta mig till Lagerhaus snart!! Fast å andra sidan... Går jag in där så blir jag väl deprimerad för att jag inte kan köpa allt jag vill ha. Börjar praktiken på måndag och kommer få aktivitetsstöd, vilket man inte blir superrik på, fast å andra sidan,, om jag kommer in på plugget till hösten så har jag chans att få vikariera på min praktikplats!!!! Vilket kommer ge en extra slant... Låter väl bra??? :)



Jag har förälskat mig i turkos, rosa och prickar!!! Märks det??? Allt från Lagerhaus!!!

Visst är det fina saker?!


Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Sv; oh, ja det lät inte som en trevlig upplevelse...



Fina saker! Men det är det ju alltid på lagerhaus! ;09

2009-07-02 @ 22:29:16
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: Jag håller med dig! Även om jag inte har någon egen...

Kram :D<3

2009-07-03 @ 07:29:54
URL: http://enligtamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0