Trött trött... Första dagen avklarad!

Japp, då har denna dag tagit slut.... Det har gått riktigt bra måste jag säga. Spritat händerna jag vet inte hur många gånger idag!! Pendlat mellan rummen på Bjursåsgården. Det fanns en av varje där... Så det var lite variation på arbetet!
Men nu är jag trött som en gris. Börjar 7 imorgon bitti, så det blir att gå och sova nu.

Linnea har varit en ängel här hemma!! Tagit hand om lillasyster och hundarna...... SÅ duktig! Ringde hem på rasten för att höra hur det gick, Nathalie svarade. Frågade vad hon gjorde, -plockar ur diskmaskinen! säger hon glatt... ÅLinnea lagar mat! Ååå... Man blir så glad!! :D 





ÄLSKAR ER mina små änglar!!!!  <3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilka stora och duktiga tjejer du har!! Jobbet var inte så farligt eller hur.En massa saker och regler man ska minnas, men det finns ju fusklappar av en anledning. När jag började var det alla lukter jag hade mest problem med. På Herrhagsgården på demens avd där jag började var det aggresiva människor och jag var livrädd första dagarna ( 16 år), tills en arb kamrat sa att dom som är arga oftast är lika rädda som jag. Dom mötte nya människor och en ny miljö varje dag då dom flesta inte kom ihåg vart dom var. Sedan var jag inte lika rädd längre :)



Det går nog bra för dig där tror jag!

kram

2009-07-07 @ 14:35:16
Postat av: MissyElliot

Vilken härlig bild!

2009-07-08 @ 22:05:11
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Åsa

otroligt duktiga tjejer. Det måste värma i hjärtat för det är ju du som skapat dem.

2009-07-11 @ 12:22:44
Postat av: Faye Kaf

åh så söta och somriga dom är!

2009-07-20 @ 07:07:52
URL: http://notsofabulousfaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0