Ställ dig i kön!!

Ja, ställ dig i kön... På sista tiden så har väldigt "många"  visat intresse i mina 1½ hundar. Igår kväll kom en sommar granne hit för att förklara att han var väldigt intresserad av att låna min "gråhunds tik" för jakt uppe i Norrland!!!!!!

För det första: Hon är inte injagad ännu..
För det andra: Hon är aníngen skotträdd.
För det tredje: JAG vill jaga med henne.
För det fjärde: Jag vill inte låna ut min hund!!!! Tänk om ngt skulle hända henne.. :(
För det femte: Hon är ingen Gråhund, utan en Jämte/Karel... :D

Likaså pappas jaktlag har visat intresse av både Akita och Atlas!! Hundárna är inte injagade och redan eftertraktade älghundar! INTE illa!!!! Nä, hundarna är mina och J's och vi "lånar" inte ut hundarna... Möjligtvis om vi får följa som hundförare ;)


Atlas


Akita.

Imorgon är jag ledig en dag, sen blir det helgpass... eftermiddag/kväll!! :) Kommer nog gå bra, men det är en omställning att jobba så här! Från inget till fullt ös. Men, jag klagar inte. Roligt att ha ngt att göra, sen är vissa av gamlingarna riktigt roliga så man får sig några goda skratt!! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0