Skotträdd hund

Som jag skrivit tidigare har jag hund som är livrädd för fyrverkerier och rädd för skott och åska...
Hittade nu en cd skiva på nätet som jag beställt!!! En skiva som innehåller just dessa ljud och som ska användas i hundträning... Man spelar helt enkelt upp skivan hemma i sin ljudanläggning på låg volym en timme om dagen ungefär så hunden får vänja sig vid ljudet och att det inte är farligt!!! Tycker det låter suveränt, helt klart värt att testa!!!

HÄR står det lite mer om den! Själv beställde jag på bokia, där var det lite billigare....


Akita med Älgben förra hösten! Nu ska här jagas på riktigt!

Kommentarer
Postat av: bina

Tuuuuufft, skulle man kanske ha testat, om det inte vore så att mina hundar inte bryr sig särskilt mycket om smällar, haha!



Sv: Taaack!

2009-07-22 @ 16:23:43
URL: http://asn.blogg.se/
Postat av: Mli

Haha shit när jag tvär kollade på bilden trodde jag det var en arm hunden bet på :P

2009-07-23 @ 03:08:13
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0