Sista dagen av ledighet...

Sen börjar allvaret. Ska bli riktigt nice att komma igång nu!! Dock har man lite dåligt samvete över hundar och barn... Inte lätt att jobba heltid när man är ensamstående med 2 barn och 2 hundar... Det är tungt! Speciellt när det kommer vara skift så man jobbar tidiga mornar ibland och sena kvällar ibland, plus varannan helg. Men, det löser sig nog. Jag har så duktiga barn som är snälla mot varandra... Så har jag ju som sagt även släkten till hjälp.

Igår kväll var vi ner till Ljustjärnen och fiskade lite, eller vi gick ner för att titta när de andra fiskade... Mitt fiskespö befinner sig nere hos J!! Glömde det sist jag var där. Han hade använt det vid midsommar då linan gått av, så jag måste fixa ordning det... Var på tiden!! :)  Mams fick botten napp när hon metade och lyckades till slut slita loss det, men då for det upp i trädet och där satt det! Så var det slutfiskat för hennes del.. Men det bidde en hel del abborre...

Linnea... Dock fiskade inte hon!! :)


Atlas simmade efter pinnar...


Mormor och Nathalie fick en liiiten fisk! :)


Mina fina!


Kommentarer
Postat av: Neha

Kul att ni fick fisk i alla fall=)

2009-07-05 @ 17:47:59
URL: http://tjoockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0