Sånglust...

Tror jag måste ta mig till syster ngn dag för att sjunga lite i hennes studio.. Skulle vara ballt att ha ngt eget på en platta som man kan skryta med! Hahaha... Eller *NOT*. Bara roligt att stå där och leka och låtsas vara stjärna! :) (man måste få leka även fast man är 28!!) 


Drömma om att vara nästa Idol!! Hahaha... In my dreams..... ;D



Fick hem lilltösen idag med. Var meningen hon skulle ha varit hos sin farmor i helgen, men hon hade blivit sjuk! Men jag klagar inte för det, har saknat min lillskrota jätte mycket. Nästan en hel vecka har hon varit borta...

Sen har jag märkt att jag har trogna besökare på min blogg... Man får tacka så mycket!! ;) Det ska väl antagligen snokas för att sedan skvallra vidare om vad jag skrivit!! Eller snarare vad jag INTE skrivit... Men men,, jag tackar inte nej till stigande besöksstatistik!! :D För den delen så är ju inte min blogg hemlig på något vis, så det är ju lönlöst att påstå att jag skrivit ngt som jag inte gjort... Eller?? 



Kände mig så smart på fejjan här igår så jag bjuder på diskussion mellan mig och några av mina polers!! :P
Det är alltså män jag vill förstå mig på!!  Tog bort deras namn och bild så de inte ska känna sig uthängda! :O) Sen kortade jag ner den något med,, det som skrevs innan var lite "personligare".

Jag:   Borde det inte finnas en manual på deras beteende och ett lexikon över vad de säger??! :)
Tjej 1:  hehe ja du det vore nog inte helt fel... :)
Tjej 2:  Kan inte leva med dom men inte heller utan dom!
Jag:   Så sant som det är sagt!! :)  
Kille 1:   "orde det inte finnas en manual på deras beteende och ett lexikon över vad de säger??!" haha den va bra =) 
Jag:  hehe... I have my moments!! ;) 
Tjej 3:  de går inte....o bli klok på dom nej! 
Kille 2:  det är tjejerna man inte blir klok på Anna...
Jag:   Men nej då! Vi tjejer är öppna manualer, men som bekant så brukar ni män slänga den och försöka få ihop det utan tips och råd! ;)
Kille 2:  va!!?? nej du, mer komplicerad varelse får man leta efter. Ni pratar ju inte utan tror vi kan gissa oss till vad ni vill...helt fel;)
Tjej 2:  huvudet på spiken Anna!! 
Kille 2:  känner mig i underläge i den här disskusionen!!!! Vart är den manliga supporten. Killar är idioter!!! ;) *asg* 
Jag:   Hahaha... Det var du som sa't R!! ;)

Hare braaa!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Men människa... vi har ju redan världens bästa skiva inspelad under högstadiet... hahahahaha

2009-07-30 @ 19:13:00
URL: http://pel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0