Movie tajm...

Nu har jag och barnen + en Svante varit och hyrt lite film!! Första gången på en evighet man gör det... Svante kom förbi idag när jag var och jobbade och ska sova med Linnea inatt, sen drar de till Falun imorgon. Imorgon ska jag faktiskt jobba på riktigt!! Ingen praktik alltså.. De hittade tydligen inga vikarier till imorgon, så då fick jag snabbt hoppa in som det istället. Känns riktigt gött!!

Vi var ner till Smälingen idag hela högen med, Atlas busade och simmade efter pinnar ett tag, medan Akita väntade för att sno pinnarna när han kom upp på torra land. Känns som att livet är på väg uppåt nu!! Verkligen på tiden.... Saknar ett par personer bara, ganska så mycket!!

Nä, nu blir det film...


denna valde Linnea...


...och denna valde Nathalie!


So, see you later...

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för du tog dig tiden:)



allt bra annars?



kram!

2009-07-13 @ 20:59:32
URL: http://isellden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mys!! Jag vill oxå!! ;)



Klättar på väggarna av tristess!!



Kram!! Miss u babe!!

2009-07-13 @ 22:22:19
Postat av: Ida

Lägger till din blogglänk på min blogg :)

Hoppas allt är bra!



Kram

2009-07-14 @ 14:53:22
URL: http://isellden.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hoppas du märkte att förra inägget kom från lilla mig... Glömde namnet....

Kram!!

2009-07-14 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0