Mer död än levande!!

Herre min skapare vad jag är trött!! Började idag 6.45 och hade ställt telefonen på ringning 5,30 så jag skulle hinna komma upp och göra mig iordning, dricka kaffe och gå ut med hundarna... Tjoho vad jag kom upp i tid! *NOT* Vaknade och kikade på klockan, 6,15!!! Lite smått panik när jag stressade ut med hundarna i regnet medan kaffe blev färdigt. Sminka sig och göra iordning sig hann man ju inte på långa vägar!

Blev att slänga i sig kaffe och smörgås i bilen på väg till jobbet. Väl där skulle jag försöka ta mig in i omklädningsrummet! Hejja! Var helt övertygad om att jag glömt koden när jag inte kom in efter 20 försök... Gick upp och frågade efter koden, vilket var den samma som jag slagit. Ryck lite i dörren för den kan krångla ibland, sa dem till mig. Sagt och gjort. Stog i källaren och slog koden gång på gång. Röck och slet utan något resultat. Gick upp igen och fick sällskap med ner av en kollega som öpnade dörren på första försöket!!!!!! Slog igen dörren och så skulle jag försöka igen... Gick INTE! Inte min dag idag.... Trött som en gris är jag!! Ska hoppa in i duschen nu, sen blir det kanske att åka till Grycksbo för att umgås med Jenny, Frida och bror. Trevligt :)) Om jag lyckas hålla mig vaken vill säga.........


Kommentarer
Postat av: anders p

Här har man tråkigt i regnvädret och googlar scientologerna (fråga mig inte varför), men så slutar man upp på din sida (en av deras predikanter heter också Anna Wahlgren). Haha Anna vi gick i samma klass på Haraldsbogymnasiet för 12 år sen. Kollade runt lite i bloggen. Det där stället vid Ljustjärn är så himla fint, jag brukar stanna till där och svepa en kaffe dom få dagar som jag lämnar bilen hemma och cyklar till jobbet i stan. Jag bor nämligen uppe i Björsberg. Hoppas du trivs bra i Bjursås och med allt annat. Hej så länge!



2009-07-09 @ 17:04:52
Postat av: Lotta

Låter som din dag varit super... NOT!! Hoppas på en bättre kväll : )



Ikväll ska jag ta det lugnt.. Imorgon kommer James med barn på besök och stannar över natten. Sen på Lördag ska jag på Hasslöfestivalen.. Ska försöka hålla mig någorlunda nykter men tror inte det kommer o gå så bra... Massa gamla kompisar och festival på det är lika med Lotta as kalas... ; )



Kram!!!

2009-07-09 @ 18:13:11
Postat av: Fröken Viktig

Oj vilken dag. Hoppas kvällen blir lite mer lugn för dig :)

2009-07-09 @ 18:33:02
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Linda

Haha! trötta grisen! hoppas du är piggare snart så vi kan ses igen och festa lite eller kanske bara ta en fika??

2009-07-14 @ 02:28:53
URL: http://wildbyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0