Ledig dag!!

Ooo så skönt det har varit och haft en ledig dag!! Det var en tuff helg... och för att vara praktikant så fick jag göra en hel del. Känns dock lite småsurt att få lika mycket för en hel helg kvälls tid som för vanlig vardag dagtid. Slår vad om att när jag blir vikarie så blir det mest dagtid man får =/ Känner mig liiite utnytjad. Menmen, snart är det över! Snart börjar plugget och då blir det studier för min del!! =D Ska bli skönt att få lite ordning på torpet!!!! Så om 2 år kanske man är Undersköterska iaf!! :)

Dagen har jag tillbringat med Syster och bror hemma hos mamma. Jag bror och Frida tog en tur till Falun dessutom, skulle försöka vara smakråd till Frida gällande kläder, men det gick inge vidare. Fanns inget som föll henne i smaken alls! Tror jag får ta en heldag med henne så man har lite tid på sig att kasta in henne i provhytten!! :) Det SKA gå!! Kikade in på Underverket som äntligen hittat till Falun!! Har ju en udda storlek som 65F-65G beroende på om jag käkat mycket godis en tid eller om jag tränat! :P  Svårt att hitta ngt snyggt i den omkretsen, men de hade en duktig sömmerska där som kunde fixa det om jag hittar ngt i strl 70 :)   Men, det lär väl kosta därefter med kan jag tänka...... Nåja, nu har man valmöjligheter iaf.


Min "lilla" Linnea och älskade lilla syster!!


Min Stilige storebror!!

Nu blir det nog att slänga omkull sig, för imorgon blir det förmiddagspass!!

Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0