Juli snart slut...

Men jisses! Var har tiden sprungit?? Snart är det Augusti och skolstart... Helt osannolikt i mina ögon! Känns hel skumt, har inte hunnit med någonting känns det som. Snart ska man sätta sig och plugga igen, vilket kommer bli jobbigt men väldigt motiverande. Jag har inget att förlora längre, det kan bara bli bättre! Vilket det har börjat bli, på alla plan!! Men panikångesten kommer ändå med jämna mellanrum och jag är livrädd, vågar jag ge mig in i detta igen? Vågar jag satsa på detta? Mycket står på spel!! jag försöker vara stark, gudarna ska veta att jag blivit mycket starkare med... Men det finns mer att jobba på! Denna låt speglar mycket hur jag känner, behöver inte sägas så mycket mer än så...

 





J kunde inte hålla sig från vildsvinen länge!! Idag fick Atlas träffa dem i ett annat hägn! Han var tydligen jätte duktig... Det var lite fler grisar och större hägn denna gång. Tänk att man vill förmedla denna lycka om att man har så duktiga hundar, kan inte sägas nog många gånger...  VI HAR VÄRLDENS BÄSTA HUNDAR!!!!!  Om jag varit lite mer tekninsk så hade jag kunnat lägga in ett ljudklipp från i måndags när de skällde så vackert på svinen, men det är jag inte :P

Kommentarer
Postat av: Åsa

lager 157 jobbar jag på

2009-07-29 @ 22:04:18
Postat av: Carma ♥

Hej!

Kika in genom Mer-Trafik och säger hej hopp fallera =)

Allt väl?

Ha en underbar dag!

2009-07-30 @ 12:01:40
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: DINA

oh tack så mkt :) Vad kul att höra men din blogg var ju också jättefin! Du kanske vill vara med o tävla om att bli veckans blogg? =)

2009-07-30 @ 12:13:05
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: Petra

fin blogg du har! :)

2009-07-30 @ 16:49:55
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0