Fullt ös spar tid...

Snacka om att man är ovan att jobba heltid och samtidigt själv ta hand om 2 hundar och 2 barn. Kan ju bara tacka han där uppe för att jag har så in i nordens goa duktiga barn!!

Slutade som sagt 21.15 igår kväll vilket innebar en sen kväll innan barnen var i säng och hundarna klara för natten... för att inte tala om mig själv. Men det blev någon timmes sömn iaf innan klockan ringde 5,45 och dags för en ny arbetsdag.

Det går ganska bra på jobbet måste jag säga... Klarar mig någorlunda själv med vissa personer. Måste dock säga att det känns bra skumt att torka en gamling i rumpan efter toabesök. Men, vanesak!!

Slutade 14.00 så det hanns med en hel del efter det. Har handlat, fixat mat, tvättat, hälsat på mami å papi, dammsugit, promenerat hundar, hälsat på farmor å farfar, duschat hundar och lite annat småplock... Hejja mig! Imorgon blir det jobb mellan 9-16. Så då blir det nog inte så mycket gjort. Kanske ska springa på Jenny som är på besök i Bjurs ett par dagar! Det var länge sen...

Pratade med J i telen nyss, tydligen så var det ett hejdundrande oväder i E-tuna!! Hoppas INTE det kommer hit! =/  Slänger in lite bilder från förra ovädret vi hade här för några dagar sen.







Syns kanske dåligt, men vägarna var floder! :) 14 mm på tio minuter. Inte illa!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men jisses va regn! Bra för grundvattnet och svamparna dock. ;-)



Frieri? Kanske. Du får höra sen! ;-) :-P

2009-07-07 @ 22:50:41
URL: http://wildbyheart.blogg.se/
Postat av: Fröken Viktig

Fin blogg du har. Jisses vilket väder. Här har vi klarat oss ganska bra från regnvädret trotts allt. Hoppas du får en fin dag.

2009-07-08 @ 10:53:14
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Bintan

Du e lite lik Linda Bengtzing tycker jag.

2009-07-08 @ 20:16:43
URL: http://bintan.bloggsida.se
Postat av: Fröken Viktig

SKulle också vilja ha ett hus på landet. Men det är på tok för dyrt här kring sthlm :(

2009-07-08 @ 21:14:47
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0