F**k you very much!

För er alla som snackar skit och tycker om att trycka ner de som inte är lika lyckligt lottade...
För de som utnyttjar andras godhet...
För de som ljuger ihop vad som helst för att, ja, jag vet inte varför!!!
För er alla.. F**k you very very much!!

Sköt ditt eget skithus istället för att bajsa i andras säng... ( va f-n blev det där?? :P )



Bara för att klargöra en sak:
Jag har ALDRIG påstått att NÅGON någonsinn skulle vilja ha mig men att någon annan stått ivägen för min lycka med denne någon....

Lotta, du är min trognaste prenumerant på min blogg och den ärligaste person jag vet,  har jag någonsin påstått att någon står i vägen för min lycka med någon,, mer än jag själv då???? Är jag senil??
Har enbart tyckt att två vuxna personer kan få bestämma själva över sina egna liv utan att andra ska lägga sig i och spy galla över en och få många inblandade att må skit över detta! Är det fel av mig att tycka så?? I liked u all....

Kommentarer
Postat av: Petra

men va råkar du ut för för folk, kommentarer och påhitt... låter fan inte roligt...

Kram från ett regnigt Gbo...

2009-07-03 @ 21:33:17
URL: http://pel.blogg.se/
Postat av: Petra

Har läst varenda ord i din blogg och du har inte påstått något sådant. Varför ens hitta på något sådant om dig då är det ju den personen som har tydliga problem.



Mitt råd är att spara allt...



Stå på dig vännen.



Kramar...

2009-07-03 @ 22:19:47
URL: http://pel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tjena tjejen!!



Stå på dig!!! Det är andra som är avundsjuka som snackar en massa skit!!! jag har aldrig träffat en ärligare och snällare människa än du.. Du skulle aldrig göra någon illa eller nåt annat som andra påstår!!!

Skit i dom andra!!! Dom e inte värda att du ens bryr dig!!!!



Älskar dig!! Saknar dig!!!



KRAM!!!!!

2009-07-03 @ 22:20:03
Postat av: Charlotte

Håller med Lotta och Petra, dom som känner dig vet hur du är och att du inte skulle göra illa någon med vilje. Dom som inte känner dig.. deras förlust, för dom missar en underbar vän och person. Dom är inte värda att bry sig om eller att ödsla energi på.

Stå på dig!

Kramar

2009-07-04 @ 11:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0