Ändrade planer..

.. Japp, man är inte bättre än att man kan ändra sig!! :)) Befinner mig nu i Skurtorp hos J... Blev att jag åkte hit idag med hundarna istället för att han skulle komma upp. Har nu ätit mat och druckit vin... Imorgon blir det lite pyssla med allt möjligt, sen på måndag drar vi till vildsvinshägnet!!!!!! TJOHOOOOO!!!!!!  Mamma har tagit över Linnea några dagar nu och Nathalie åker till sin pappi imorgon, så jag har BARNLEDIGT dessutom! Hur gött som hellst!!

Ha de gött och trevlig helg alla, det ´ska jag ha iaf!! :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ha så himla underbart!!!!



Jag jobbar hela helgen... suck men det ger pengar iaf :)



Saknar dig gumman!!!

LOVE YOU!!!!!

2009-07-26 @ 11:41:17
Postat av: cinthia

hej hej!

du har också jätte söta vovvar

ha en bra dag imon!

kram

2009-07-26 @ 22:22:54
URL: http://smilingwhiteangel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0