Välkommen till min nya blogg!

Vet inte vad jag kommer att skriva här eller hur ofta jag kommer att skriva ens...
Jag är iaf en snart 28 årig singel, arbetslös med två tjejer på sex och tio år!
Jag bor i Bjursås som ligger ca 2 mil utanför Falun i Dalarna...
Jag har en 2 årig Jämthund/Karelsk Björnhund som heter Akita! :))
Bor i ett gammalt spökhus!! :D Nä men alvarligt!! Det spökar lite där. Flera som sagt det.
Vet inte vem det är som spökar för oss, men antagligen är det gamla släktingar.
Huset byggdes 1894 på denna plats, men stommen är nog från 1700 tal, den har nmligen blivit flyttad!
Så vem vet hur många som går igen och vakar över oss!! ;)  Spännande tycker jag...

Hoppas ni får nöje av att läsa om mina "bravader" i Bjurs :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0