Weiii.. Top 10 bland Falubloggare!

Tjoho! Då ligger man på åttonde plats bland mest besökta privata bloggar i Falun!! (enl. Bloggportalen) Det tyckte jag var lite roligt... Nåja, Falun är väl inte så där jätte stort och man har ju inte lika många besökare som alla dessa blondiner som framför sina bloggar med videokamera, samtidigt som de drar sig i sitt långa blonda hår!!! :))
Men jag är glad för den trogna skara jag lyckats "underhålla"?? 

Titta titta titta!!


Idag blir det som sagt Mission Impossible!! Falun är ju inte så där jätte stort, men det finns säkert någon butik där jag kan hitta ngt till henni!! Bara hon inte kommer vara så jä-la envis.. Då blir det livat på stan kan jag säga, för ingen är nog lika envis som jag när jag väl bestämt mig för något! :)  Tjurig som en gammal åsna kan jag vara med.... Ska bli trevligt iaf. Kikar nog förbi på underverket med... Se om jag hittar en BH som jag vill/kan ha. Antagligen får de sy om den åt mig, för de jag gillar och fastnar för har inte min omkrets på 65 cm! :'( 

Nä, nu ska här sättas fart! Håller på och diskar åt farmor, de har fått en vattenläcka vid köksavloppet!! Hela betongplattan var vattenskadad så det kommer snickare och försäkringsbolag dit idag! Stackars farmor och farfar!! Hoppas det inte är allt för allvarliga skador!

      "PUSS BLÅGGÄÄÄN!!!"


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hej Anna...



Känns ju lite skrämmande att "cpmamman" ligger före dig på listan ;-)

Jodå jag har astron och den funkar kanon,men som du säger så är US-versionen olaglig,men halva svenska folket använder den ändå :-)

2009-08-31 @ 12:58:34
URL: http://www.123minsida.se/JBJaktsida
Postat av: Stefan Falkelind

GRATTIS!!!

2009-09-01 @ 14:13:13
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0