Väggord...

Jaa.. Jag har ju fått en beställning på att skriva Välkommen på J's vägg.... Man kanske ska ta tag i den biten snart! Jag har svårt att få tummen ur när jag ska ta tag i saker, måste bli bättre på det. Sen förra gången jag hade tänkt att göra detta så blev det påhopp från oväntat håll. Jätte roligt när man försöker vara snäll. *NOT*

Tycker det är tråkigt och lite fult med de här klistermärkena man klistrar på tapeterna. Dels så sitter de inge bra och så ser det plastigt och onaturligt ut :) Bättre att måla direkt tycker jag, det smälter in mer och så blir det mer personligt... Eller vad tycker ni??! Fast å andra sidan så kanske det finns bra klistermärken som fäster med.. Men de jag sett från IKEA satt inge bra alls... Ser skabbigt ut när de lossnar i varenda kant. Men, sen e man ju perfektionist när det väl ska ske ngt! :P OM det ska göras så ska det göras BRA annars så kan det vara. En dålig egenskap! "Aaaaldrig nöjd, jag blir aaaaldrig nöjd!!"


Ngt sånt här har jag iaf haft i tanken då att skriva... Ska kanske ner igen om en och en halv vecka, så vi får se då! :)

Då ska det bli hårdträning av hundarna igen!! Ska se om vi får bukt på skotträdslan. Jag hoppas det kommer fungera!! Tänk om jakten skulle bli förstörd på grund av en sådan sak! :( De som verkligen ÄLSKADE att jaga...

Nu ska jag göra mig i ordning för jobb... Hare!


Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: haha tack så mycket :) bara du har på dig någonting du gillar så spelar det inte så stor roll tycker jag :)



lycka till med målningen ska jag säga också! :D haha

2009-08-02 @ 21:04:14
URL: http://lagerskog.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack för kommentaren!

Svårt det där med kameraval! :-)

2009-08-02 @ 21:10:39
URL: http://bjornhonan.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin blogg!



btw. det är himla fint med väggord, tycker jag!=)

2009-08-03 @ 16:15:49
URL: http://linnnwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0