Mission Impossible.....

Så har vi då varit och kikat på Harry Potter! Tycker nog att den var ganska bra... Men SLUTET kunde varit bättre! Kändes lite stressigt på sluttampen och Nä, jag har inte läst böckerna. Barnen var iaf nöjda och tut var väl det! Linnea tyckte tom att det var den bästa Harry Potter filmen hitills. Nathalie hängde nog inte med så himlans mycket då de bara textat den med svenska. På dvdfilmerna hemma har man ju så bra att man kan välja svenskt Tal. ´Sen var den i längsta laget, 2,5 timme för min 7-åriga tjej!! Jag är glad att hon stannade kvar i salongen! :))


Mina fina........ 


Mission Impossible!!

Imorgon ska jag åka till Falun och träffa Frida! Jag har lovat min bror att jag ska hjälpa honom att få Frida att köpa nya kläder och skor. VI får se om jag lyckas! Skulle vara roligt om hon hade ngt nytt på båten som INTE är springskor eller skor från nittonhundra frysifast! Förlåt Älskade Frida, men de där skorna har sett bättre dagar. Nu ser vi framåt! :) Ska göra mitt bästa att få henne in i provhyttarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0