Mission accomplished!

Yes! I did it!! Jag tror jag ska börja knäcka extra som shopping assistent!!! Inte nog med att jag fick henne att testa alla plagg jag gav henne... Hon köpte dem dessutom, go du är gums!! :))

Inte nog med det, vi gick in på Make up store för att köpa ny skugga till mig, då ville minsann hon oxå köpa! Så vi valde en lila skugga till henne och en grön till mig!! Bror trodde jag drogat henne för att få henne att köpa detta.. Men det krävdes bara lite utmärkt handledning av moi! :) Ska klippa henne imorgon kväll efter jobbet, sen fick jag äran att sminka henne på båten på fredag med. Jäklarns vad kul vi ska ha! LÄNGTAR!!


En av färgerna var Pascal...




Kanske bjuder på en bild sen när jag testat dem... Vi får seeee...... ;)


Var in på underverket och HITTADE en Bh jag ville ha!! Dock var den för stor i omkrets, men kupan var bra... Chifen där skulle sy om den till en 65:a istället för en 70:a Lovley! Meeeen, så hade ju hon semester, så jag får vänta ngn vecka på att det ska bli av.. Jaja, man kan inte få allt! Men nästan... ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0